Onsdag

Idag har jag vart på middag hos pappa och gosat med lillen. Vi tog en långpromend och sen klippte jag han lite..han blev så fin:D
Sen var jag och hälsade på hos farmor också!

Igår tränade jag..åkte hem, duschade, köpte lite saker..sen var jag och passade lilla Benjamin ett tag också!
Så stor han blivit men fortfarande så liten..hela 9 månader =)

Efter det så åkte jag och kollade på film, vi såg Stockholm boogie haha..så längesen!
Klockan 21 skulle han på träningen så då åkte jag till Dee så vi kunde kolla på Dh tillsammans, lika spännande varje gång..love it! När jag flyttar till stan så blir det rutin på det..massa seriemaraton osv.. De gillar vi;D

Nu är det Grey´s anatomy på tvn..viktigt;)
På tal om det..imorgon ska jag vara på sjukhuset kl 12.30..usch, hatar sjukhus!

Tjing sålänge!








Kommentarer
Postat av: KAJ

det kommer gå sååå bra så på sjukan.. kom ihåg att andas.. å kolla inte när dom håller på med sprutor å sånt skit;P Puss!

2009-10-15 @ 06:04:31
URL: http://sandradeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0