Life´s a bitch

Hallå..
Ja va hände senast nu då? Bra fråga de skulle jag också vilja veta! Där har man svaret på varför jag inte e ute lika ofta som förr. Minnesluckor hit och dit. Lagomt e bäst:)

Idag börjar mitt nya liv som så många gånger förr;D
Tänkte försöka hålla ut och slita som ett svin tills jag drar till varmare breddgrader!

Nu ligger jag på lillens soffa och kollar på top model..och väntar på att klockan ska bli 19.40!
I veckan tänkte jag hinna med att träffa Dee för en mysig kvällsfika, köpa nya jobbyxor, digitalkamera och växla lite pengar till Thailand och egypten!
Imorgon ska jag åka och hämta lilla Hugo som jag ska ha några dagar..han har vart i stora staden sthlm han haha.

Snart kommer ju blomman hem också..long time no see!
Och snart fyller Agnes år..feeeest:)


Idag har jag inte gjort mycket..legat och funderat på varför ingenting kan bli som man tänkt sig? Man ska sluta med attt ha massa förhoppningar och förväntningar...för man blir bara besviken in the end.
Finns det någon mening med allting...är det meningen att man ska bli besviken osv för att man ska bli starkare och mer förberedd för resten av livets svåra val och besvikelser? För att man ska lära sig uppskatta de härliga och ovärderliga stunderna i livet..istället för att ta dem för givet.. Imorgon kan det vara borta..



Even the life that you have is borrowed, cause your not promised tomorrow.





Kommentarer
Postat av: Jill

Tro inte att du ska åka till nå Thailand/Egypten utan att festa med mig innan fröken ;) Blir allt till att boka in en partykväll sådeså!!

2009-03-09 @ 20:48:47
URL: http://jivi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0