ImInLove

Ja det är jag...i den här låten Kid Cudi - Day 'N' Night

Jaha..här var det längesedan jag var, vad ska jag hitta på för ursäkter då..eftersom jag fått klagomål på mitt dåliga bloggande ;P Jo min dator e fortfarande livlös..tänkte vänta med att köpa en ny tills efter resan!
Igår jobbade jag iaf både dag och sen natt, jag hann åka hem,duscha ta en powernap och göra mig klar tills det var dax för nästa jobb. MEN idag är jag iaf heelt ledig..kors i taket..kuuult!!:)
Vad ska jag då göra med min helt lediga dag då?
Jo.. Jag började med att sova så länge jag ville..vilken blev till kl 12.30 (jobbade faktiskt till 03.30 i natt) :P
Nu ligger jag under ett fluffigt täcke i Agnes soffa med datorn i knät..funderar på att hoppa in i duschen strax.
Ska nog traska ner på stan och kika lite..kanske man hittar nått kult..för det blir kanske utgång ikväll:D

Återkommer när jag har mer information om kvällen:)


Later♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0