Onsdagnatt

Lite uppdatering då..
Idag har jag träffat Michaela och de var så kul att se henne, det blir så sällan när hon bor där nere...men snart så ses vi ju igen..rättare sagt om 16 dagar!:) Tänk att jag får dit både blomman från Umeå och Michaela från Sthlm, weeii! Sen ska vi inte glömma bort alla de andra pumerna men dom vet nog redan hur glad jag e att dom kommer:)
Jag och lilla M gick iaf runt på stan och kikade efter nödvändigheter till nyår, festblåsor, glittriga saker osv;D
Efter det var det dags att bege sig till bolaget för att inhandla nyårsbubblet. På nyår kommer det nämligen serveras både skumpa, rosé, rödvin, cider och öl. Håll i hatten! 


Ååå vet ni, tänk att nu äääntligen är min lägenhet i stan helt klar, jag och T var dit och kollade idag och det var jättefint!
Nu är det bara det roliga kvar, att köpa alla saker som TV, soffa, bord, micro osv osv. Billigt ;P
Men så konstigt att jag ska bo där..i någon annans hus? Nää de e ju jag som bor där nu.. tar kanske ett tag att vänja sig, har sagt åt T att han måste sova med mig första natten..efteråt också såklart men speciellt första natten..annars kommer jag vakna och undra vars ja e någonstans.

Idag efter vi kollade på lägenheten så åkte vi till ica och handlade all mat tills imorgon, massa god nyårsmat med efterrätt osv:)


Imorgon kommer T och hämtar mig runt kl 16 efter han jobbat..sen ska vi göra ett till stopp och plocka upp Hugo som också ska få vara med och fira nyår, seeen åker vi till stugan.


Nu ska jag göra ett nytt försök att sova, lite svårt utan min nöt. Toffligt men sant. ;D
Godnatt och sovgott♥


Jag och Jillan förra året i vemdalen. Vet inte om de va jag som var lite ostabil med kameran eller om det var tät dimma den kvällen..


Detta får bli årets nyårsblåsa


Kommentarer
Postat av: Frankiborg

Hahaha mn huuualigen, d va tider d ;)

2010-01-05 @ 20:56:06
URL: http://jivi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0