Halloo

Idag har jag tillbringat storre delen av dagen i sangen.
Igar blev de fest..var ju tvungen att varma upp lite infor fullmoonpartyt imorgon. fullt med folk var det pa stranden.
Det var kult men aven sent..kl 05 rullade vi in pa rummet och slocknade direkt. Hade inte ens vaknat nar karran var och pallade bananer hahaha!
Nu har vi precis vart och kakat middag, AnnaSara kom idag ocksa..sa nu ar vi 5st =)

Nu ska jag ga upp pa rummet och ta en dusch..om jag vagar. Forut sa sag tjejerna en skit stor spindel dar inne! uusch va vidrigt!

Aa just ja..nu har jag fixat Thai nummer ocksa: 0828 00 5958

AAAAAA IDAG FYLLER BLOMMAN AR!!
GRATTISS!!!!



Pussssss


Kommentarer
Postat av: Mariaa!!

tack:) bra att du updaterar!! Kul med lite party :) kramikram

2009-04-09 @ 08:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0