Bangkok

Ja nu ar vi i bangkok..hej vad det gar..vart tog veckorna vagen?
For en manad sedan var jag ju i egypten?!
Idag har iaf jag och Karran bokat utflykt till templet..vi ska dit och gossa och snussa sonder alla tigrarna:)

Voran forsta "riktiga" shopping gjorde vi idag..vi var pa MBK..det var bland det sjukaste jag har sett!!! Miljoner vaningar med rulltrappor och varje vaning sag man inte ens slutet pa for det var sa himla stort!! Jag sag mig omkring nar jag kom hit och blev helt lyyrisk!! Jag var omringad av skor skor skor skor, klader, smycken, vaskor osv!! Jag visste ju inte vars jag skulle kolla eller borja nagonstans! Jag anstrangde mig allt jag kunde heela tiden for att inte gora mina vanliga impulskop..och jag maste saga att det gick gaanska bra faktiskt;D
Dagens shopping resulterade i: Skor..ett par till skor..bodybutter, coconut shampoo..En vaska och nagellack!
Jag tankte att det ar ju trotts allt 2 dagar till med shopping pa 2 andra stora marknader! Har ska det shoppas och hejj vad det prutas..vi har blitt overlagsen pa det dar nu..vi prutar ju brallorna taxichafforerna;P

Imorse kl 09 landade vi i bangkok, tog en 45min lang taxitur till hotellet dar vi hade planerat att stanna under vara sista shoppingdagar har. Just nu bor vi pa D&D Inn och vi trivs hur bra som helst! Vi bor nu alla 4 i ett familyroom..lilla familjen som vi ar:) Rummet ar jatte fint med TV,  AC, balkong...och det viktigaste av allt..POOL PA TAKET (7:e vaningen) Wiihoo:D

Na nu ska vi strax ga upp till rummet och lagga oss, vi klev ju trotts allt upp kl 04.00 imorse eftersom vi skulle till flyga kl 07.25...taxin dit tog 1h och man maste checka in 2h innan. Sa en aningen trott e vi nu..spec efter att ha gatt pa marknad i 5h..fast dar hade vi ioforsag vart kvar hela natten om de inte hade stangt kl 20.00! Tank att vi inte ens hann med 1/4 av gallerian pa 4-5h..helt sjukt!!


Vi ses snart:)






Ahh just ja..jag och karran hitta en tam miniekorre i en av butikerna idag..huuuuur soot som helst och jag fick halla i den!! Ni ska fa se bild pa den..det ar en san dar som i Piff&Puff :D


LOVE /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0