Shine on me

Hej hej hej hej hej :)
Sitter hos blomman, trött och med håret åt alla håll!! Ser ungefär ut som ett marsvin i huvet med alla virvlar!
Idag är det fredag...igen!
Solen skiner ute också, härligt härligt! Hade tänkt springa ner på helex och träna om en halvtimme men nu ska jag nog passa på att ta en prommis ute i solen istället!
I onsdags var jag och blomman på stan, blomman gjorde ett kap på barnavdelningen, igen ;)
Efter det var vi bjuden till Emma och Andreas på tacos och gott att dricka, mysigt värre!
Senare traskade vi ner till O´learys, shaka och slurpa i oss S daiquiris!
....
Blomman lyckas alltid bli klar före mig när vi ska på stan så kanske bäst man lägger på ett kol:)



Tjingelingsen!!




Prommisen tidigare idag var hur skön som helst, solen sken och fåglarna kvittrade..eller nä de gjorde dom inte..men solen sken iaf ;P
Nu kom jag och blomman precis hem från stan, vi som inte skulle shoppa..de gick ju lika bra som vanligt..
Köpte superfina spinningbyxor och ett par skor från Crisp in. så fina:)
En ny maskara har jag införskaffat också..det var ju verkligen på tiden men de var inte lika kul ;P
Lunchen tog plats på 1891, kräks ju snart på Charms äckliga lunch..blää!!

Blomman börjar se lite stressad ut nu så bäst man skyndar sig, vi ska till njurunda och springa runt solberg!
 


Tjarrrå♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0