Long time, no blogg

Hallå, längesen de vart nå oviktigt bloggande nu så de var på tiden tänkte jag!
Har vart lite svårt fram tills nu pga att jag mördade den förra stackars musen, han lydde inte order så han fick sig en smäll i bordet och avled på fläcken!

Sen sist så har jag hunnit med att:
..Fika en massa, 08:an Michaela kom till staden med sin söta lilla kusin Elsa 6år
..Bakat kladdkaka
..Haft ångest över bakning så for till gymmet
..Promenerat
..Bakat med Dee
..Övernattat hos Dee
..Blitt bjuden på mat och massa vin av Dee
..Shakat ass på oscars med blomman
..Bubblat i rosa vatten
..Vart på Sebbe och Michaelas avskedstillställning och sa farväl :P
..Bakat suupergoda kanelbullar:)


Och senaste nytt blir nog att jag bestämt strängt godisförbud med blomman, plus några fler som kom med på kuppen! Så nu blir de inge karra på ett tag framöver..hur ska detta gå...jag äälskar ju karra!! :P

Imorgon börjar dagen med ett spinningpass med blomman och efter det gasar vi iväg till birsta!!






Tjingeling ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0