Islandbay

Tjosan!
Idag hade jag och Andreas tråkigt så vi åkte till paradisbadet och sen hem igen, kom även på att jag aldrig vart längre norrut än ö-vik. Skandal tyckte han med tanke på att jag bor i sundsvall men va ska ja dit å jörarå??! ;P
Annars har jag inte gjort många knop idag, blev en kort prommis och sedan hem och kolla på Köpingssköningarna och sedan kika ja lite på Wallander innnan jag begav mig in i duschen...där vare blött!
NU är de sängdags..en film att kika på tills ögonen tröttnar kanske? ..ja good idea!

Puss o Godnatten!





Före.........medans.........Efter :)



Blomman drack dubbelespresso.....bläää ;P



Brooooooooooooooooon.......Paradisbadet...weeeiii :)














En blomma till min blomma




Kommentarer
Postat av: Yingying

Oh, din lugg är tjusig!

2008-02-10 @ 23:30:13
URL: http://katsumi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0