At the flowers place

Ligger i blommans soffa och kollar på tv, kollar på "Du är vad du äter"
Peppande till att försöka vara nyttig men stör mig så på den viktiga Anna Skipper!
Har med mig middagen tills ikväll.. Tonfisk, kesella, fullkornspasta och morötter, nyttigt på en lördag va:)
Köpte en stor färsk annanas till efterrätt också..mumms!
Blomman är nog hemma från jobbet om 3 timmar!
Blir bara mys i soffan ikväll..får se om vi hittar nått kul på tv eller om de blir film, men innan soffan så tar vi nog någon hurtig prommis!!


Igår började dagen för mig och blomman på gymmet och sedan gjorde vi oss klar hemma hos henne så vi var redo för en sväng på stan med fredagsfika med en massa te, kaffe och skitsnack!

Provade kläder som jag dessvärre kunde ha och ville ha..shopping hit å dit...attans:P

Dagen slutade men ännu mer kaffe och te på Waynes:)
Just ja...blomman har klippt sig också..kortkort...moodigt, det vågade inte jag:)
Ska lägga upp en bild också så fort jag fått klartecken från blomman!



So long <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0