Yummie..

♥     A naked chef..
♥     Chocolatecupecakes..
♥     Carwash..
♥     and of course.. Strawberry daiquiris!



Då var ännu en helg över, en helg jag trodde skulle bli så vit den kunde bli men icke..men försöker man lura egentligen?! ;P
Hade ju tänkt att en helt nykter helg vore på sin plats med tanke på allt firande som kommer ske nästa helg. Både Sandra, Blomman och Emma ska firas, blir en helg att minnas...får vi hoppas!! ;)

image402


Fredagen började någorlunda bra iaf, jag och Andreas lagade tacos och åkte sedan ner på Svennes, drank nån drink och kolla på lite folk.
På lördagen var de nakna kocken som kockade fläskfilé och chokladmuffins till mig;) Muffinsarna var så goda att man kunde döö...utan å överdriva ;P Kredd
Ända till klockan 20 trodde jag de skulle förbli en lugn helg..men sedan prata ja med Emma som var sugen på att ta nått glas vin och snacka skit...och de blir svennes och O´learys!
Klockan 03.00 åkte jag hem med Andreas..som hade gjort det kloka valet att vara nykter..what a role model :)


I morse vaknade jag tidigt..törstig...mådde väl som jag skulle..
Vi fick iaf väldigt mycket gjort idag, röjt o slängt o pantat o tvättat 2 bilar...ja var iaf med och svampa lite medans jag provade kaffe smakerna som fanns i en Café Bar...Wiener melange blandat med choklad var gott ;)


Nu ska jag ta en dusch innan Andreas kommer!

Tjingelingen!





Åå just ja...Se  "88 minutes"...skitbra film!!

image409

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0