Movie night <3

Japp, ikväll blir det filmkväll med tjejerna!
Maria kommer snart och hämtar upp mig så ska vi åka in till stan och möta Sandra, Sara och Matilda!
Idag sov jag läänge..skönt skönt:) Sen tog jag en långpromenad och gick två varv :)
När jag kom hem så gjorde jag en ansiktspeeling och därefter en ansiktsmask som jag har på mig nu..ser väldigt rolig ut ..ser typ ut som Jim Carey i filmen The mask haha :D
Grönt te dricker jag också, så hälsosamt allt blev ;P
Nä nu måste jag lägga på ett kol för snart kommer blomman och hämtar mig och jag tänkte att jag skulle försöka vara klar när hon kommer för en gångs skull så hon slipper vänta :)

Baj baj♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0