Lycklig

Kan ni tänka er, vi var på birsta idag igen;p Dom hade fortfarande inte fått in våran damsugare som dom lovade till i måndags..så typiskt! Vi betalade den förra gången för att hämta senare då den var slut överallt! Vi får vänta ett tag till helt enkelt! Efter det så hann vi uträtta en del andra ärenden och till sist så käkade vi köttbullarna på Ikea..aldrig fel de!:) Joline sov nästan hela vistelsen i birsta.. Tror hon ledsnat på stället;p I söndags var det ju morsdag, mamma och Håkan kom hit och vi bjöd på middag! Tobbe lagade maten och jag efterrätten! Joline blev som vanligt bortskämd med fler presenter; strumpbyxor, tröja och klänning - hon blev så glad och invigde klänningen på birsta idag!:) Och jaag då, höll ju nästan på att glömma att jag har ju Också morsdag..min allra första!:) på söndagmorgon blev jag väckt med världens lyxigaste frukost..tända ljus..rosor..presenter.. Jag är utan tvekan den lyckligaste mamman i världen som fått den finaste lilla familj som finns!! Mamma fick ett armband av mig på hennes dag, har dock ett kort som jag inte hann framkalla i lördags men de får hon väl en annan dag! Nu ligger jag i sängen och ska snart somna till T&Jolines tunga andetag! Börjar få kramp i tummen av att skriva på mobilen! Imorgon kl 11.30 väntas vägning och mätning på BVC för våran lilla tjej<3 Godnatt! Photobucket Pictures, Images and Photos Lite pussar av pappa så blir allt bra. Hjärtat.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0