Dygnsrytmen ja..

Ja den e de ju lite sådär med faktiskt!
De började väl med att jag blev så bakis på tordagen att jag blev sängliggandes till kl 18..och efter det har jag inte somnat före kl 06 på mornarna.
Som inatt.. Tobbe somnade runt kl 03.30! När klockan var 06.30 så var jag fortfarande vaken. Jag låg i sängen och roade mig med ett spel på internet men nu hade jag fått nog. Började putta på T men han ville inte vakna. Han satte bara upp armen som om att han kort i handen och sa:
-"Det är din tur"
Min tur? Min tur i vadå?
-"Ja inte vet jag men vi måste få bort dom där!"
Dom där? asgarv. Vad drömmer du om dumnöt?
Tystnad..

Det spelade ingen roll vad jag gjorde han sov bara vidare..
Började rycka lite hårstrån men den enda reaktionen var nån liten grimars han gjorde precis när jag ryckte det.

Tillslut lessnade jag, insåg att han var för trött för att bli väckt.
Därför gav jag honom några snygga frisyrer istället.
Har även dokumenterat med före & efter bilder.

Nu är T på jobbet, jag sov när han åkte.. hoppas han inte har något emot att jag visar de fina frisyrerna han fick inatt. 



Före:









Förlåt mig ;D




Kommentarer
Postat av: dee

hahahahahahhaha! va roooligt:P snacka att han måste sova djupt:P

2010-04-17 @ 23:36:45
URL: http://sandradeee.blogg.se/
Postat av: T

det gå inte att väcka mig när jag sover :p

2010-04-17 @ 23:52:44
Postat av: blomman

hahahahahha!!

2010-04-18 @ 08:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0