Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey

Igår jobbades det igen, tycker det blir helg hela tiden!
Jag och Agnes jobbade på samma krog så tiden bara svischade förbi.
Innan jobbet igår så träffades vi allihop på Olearys för att käka och umgås fram tills alla började sina pass kl 22.
Efter jobbet klockan 03.00 gick vi och hälsade på våra smurfar på bk, blev kvar där ett tag och sedan tutade vi förbi shell och sedan satt vi hemma i soffan runt 05.00 där vi slockna ganska snabbt.
Idag vaknade jag klockan 13 haha..men de kunde jag göra med gott samvete för de kan ju bli jobb inatt också eftersom jag har jouren.. Hoppas dock på att jag blir ledig för jag vill simma i dimman ikväll;P Borde nästan bli ledig för får man ett pass så brukar man oftast få reda på det före klockan 12..hoppas hoppas:)

Idag tror jag att ja o lillen ska åka och kika på lite möbler..byrå..matbord..stolar..


Puss då:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0