Förkylningen från helvetet!

Men skjut mig vad förkyld jag är! Jag som aaldrig brukar vara sjuk, men när det väl kommer så blir det med råge! Antar att det bara är att slänga i sig massa c-vitaminer, vatten och litervis med honungs te! Honung ska ju tydligen vara the shit mot förkylning. Blä nu ska jag krypa ner i sängen igen och mysa med Joline, vi får dock ha mys på avstånd - vill ju inte att hjärtat också ska bli dålig!:( Lite te på det här så..Tjing! Photobucket Pictures, Images and Photos Joline vill inte bli smittad så hon kollar på tv vid fotänden istället:p

Kommentarer
Postat av: Frank

men åååå va jobbigt!!!!!!!!Krya på dig gumman!!!!!!!!!!! PUSSPUSS!

2012-01-26 @ 10:13:46
URL: http://sandradeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0