Fixa

Idag klev T upp kl 07 för att han ska kunna somna tidigt ikväll. Jag och Joline sov vidare och klev upp 10.30 istället, mycket skönt! Eftersom vi åker klockan 05.00 på morgonen så får T lägga sig väldigt tidigt ikväll. Idag har vi tvättat så vi har med oss ombyten till Joline och sängkläder till stugan. T har även roat sig med att städa ur bilen och packat takboxen. Snart är det dax för en till tvätt med Jolines pyjamasar och herr kanin, han luktar dreggel:p Medans så ska T damsuga och bädda rent, det blir skönt att komma hem till på torsdag! Själv ska jag ta en långdusch medans;) Till sist ska jag börja med middagen, Ida kommer hit och äter med oss så det blir äppelpaj till efterrätt:) Nu tar Joline sin powernap så jag ska fixa vår färskost! Tjing! Photobucket Pictures, Images and Photos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0