Tisdag

Hej hej! Tobbe och Joline sover sedan länge men jag har fastnat framför en film på datorn:) Idag var vi ut till Ikea och köpte lite nytt till badrummet, lite sommarfärger! MEN till det roliga, Joline var ju modell för en dag:) På ikea var det idag em fotograf som mellan 11-18 fotade bebisar och barn gratis! Hjärtat var så duktig, tror hon är van att se kameran vid det här laget:) Mitt finaste<3 Imorgon efter Tobbes jobb åker vi till birsta igen, denna gång på jakt efter en ny snabeldrake! Nu ska jag se slutet på min film och sen slumra in, blev lite mycket text nu för att skriva på mobilen!:) Godnatt på er! Photobucket Pictures, Images and Photos

Kommentarer
Postat av: Sandradee!

Finaste prinsessan :) men hurru.. vad är en snabeldrake egenligen? :P

2011-05-25 @ 13:29:12
URL: http://sandradeee.blogg.se/
Postat av: Fia

Hon är sååå söt! :) Jag kanske hälsar på Er ett slag den 10 eller 11 juni :) Om ni är hemma och har tid vill säga.. :)

2011-05-25 @ 22:05:43
URL: http://noangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0