En till fredag..

Dee har precis vart här och gjort mig sällskap medans T jobbat och i måndags var blomman här. Vilka vänner jag har, dom går i skift för att underhålla mig i väntans tider haha!
Nu kom T precis hem från ica så vi ska nog börja med maten strax, det är ju fredag så det blir tacos - så enkelt och så gott!:)




7 mars: Malin
8 mars: ..........
9 mars: Jeanette
                            10 mars: Tobbe
♥ (Hans födelsedag)
11 mars: Farmor
12 mars: Pappa, Maria & Anna.O
13 mars: Lillebror & Emma
14 mars: Angela
15 mars: Moi   
16 mars: Lisa & Sandra
17 mars: Mamma
18 mars: Sara


Kommentarer
Postat av: Agnes

Jag tror den 21sta! :) Jag är så sjukt glad för eran skull! puss o kram!

2011-03-11 @ 17:27:11
URL: http://agnesnilsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0