7 mars - Check!

Idag har jag och T sprungit på birsta hela dagen, köpte allt från plädar och ljus till utemöbler.
Så nu kan man äntligen sätta sig med en kopp te i solen och njuta av våren!
Imorgon ska vi åka dit igen och hämta mer utemöbler, spännande! :)

När vi kom hem kl 20.00 så tog jag fram min framförhållning och drog igång med storkok.
Så nu finns det matlådor i frysen att rycka när vi åker in till förlossningen och när man kommer hem.


Hoppas på att vårat spring på birsta ger något, kan ju alltid hoppas!:)


♥Beräknat datum: 9 mars

7 mars: Malin
8 mars: ..........
9 mars: Jeanette
                            10 mars: Tobbe
♥ (Hans födelsedag)
11 mars: Farmor
12 mars: Pappa & Maria
13 mars: Lillebror & Emma
14 mars: ...........
15 mars: Moi   
16 mars: Lisa & Sandra
17 mars: Mamma


Jag är ledsen Malin, jag gjorde vad jag kunde :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0