En dag på stan

Idag har jag, Tobbe och Joline gått en sväng på stan. Jag hittade 2st tröjor på HM och en klänning som mamma ville ha! Sen gick vi till CH och fikade. Jag drack för övrigt ett grönt te som heter Mareld och det är så hiimla gott! Finns det inte att köpa i butik? Kl 20 var det dags för en promenad hem! Imorgon ska kanske jag och Joline på date med Emms o Kasper, hoppas vi slipper regnet! Ikväll när Tobbe och Joline kollade på tv så kände jag att det var dags för en hårinpackning! Det blev en riktig långdusch med musik, använde inpackningen som jag fick av blomman, den luktar så gott - jordgubb! Så nu är håret superlent o fint:) Förresten, så irriterande att allt sitter ihop när man skriver på mobilen, eller är det bara jag som gör fel? Nu är det dags att sova. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: sara

SV: Jo jag saknar den hårfärgen kan jag lova! Därför jag försöker få min naturliga hårfärg nu, men det går tungt, något tips?:D

2011-06-16 @ 13:53:56
URL: http://sbjorkk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0