Hugoboss

Idag var vi både hos bm och sen på informationsträffen.
Det var väl bra att vi gick ändå, fick ju en del information om både de ena o de andra..kan ju va bra å veta..lite förberedd..men de e ja ändå inte..

Efter det åkte vi och hämtade min lilla ullboll, han blev såå glad!!
Nu ligger han mellan oss i sängen nere vid fötterna och snarkar.
Imorgon ska han bli badad och fin så han luktar blomma till min födelsedag.
Om han e snäll så ska han få hårinpackning också!

Idag har jag gjort en tårta, den blev såå fin.. och den blir mycket godare om den får stå över natten.
Imorgon får vi ju främmande av lillebror, mamma, håkan, pappa, lisa, sara och farmor!
Dom ska ju såklart fira sin kära dotter/syster/barnbarn!:)

Nu ska jag, T och Hugo somna med 2½men på tvn!
Godnatt!:)



Psst. Bilder får ni imorgon istället:)


Kommentarer
Postat av: dee!

GRATTIS IGEN :) Tänk va åren går fort va? :P

pusspusss

2011-01-12 @ 03:28:04
URL: http://sandradeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0