Dagdrömmer

Varför är jag vaken nu?
Jag kollar på nyhetsmorgon på 4an..
Jobb var det inatt, trodde det skulle vara helt dött såhär innan löning i januari..men icke!
Tobbe sover och jag har tråkigt, får tanka nån film att kolla på, känns om att det kommer ta ett litet tag tills han vaknar.


I fredags var jag och T på middag hos pappa igen, trevligt värre. Tacos fick vi, tänk att det alltid är lika gott!
Vi spelade både sant eller falskt, rita&gissa och TP. Kan ju meddela att det inte gick nå vidare för mig.

För övrigt så e magen bara i vägen, jag längtar tills att kunna slänga mig ut på hurtiga 10km-prommenader.. shoppa sommarklänningar..sola..träna, svettas och komma i favvojeansen!! Buhu!

Nä nu blir det en stor kopp chaite!
Tjing!


Svettigt värre efter 90min på trappmaskinen när ja bodde hos mamma.
Efter svetten runnit klart i sommar så åker klänningen på igen vettni;)
'

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0