34 days to go..

Idag klev jag upp kl 12, skööna sovmorgon=)
Åt frukost för att sen traska ner till Lina som gjorde mina naglar lika fin som vanligt=)
Sen var det bara att gå hem igen för att byta om och åka till stan med Dee!
Som vanligt blev det en sallad på ch och sen kika vi runt på stan, blev lite småsaker som maskara o eyeliner.
Vi träffade Mattan på stan också, kanske blir det en date på söndag:)


Och nu, ungefär 730 år senare fick jag blanketterna från försäkringskassan. Grattis.
Nu ska jag få dom ifyllda för att sen skickas tillbaka för att handläggas, hur lång tid ska det då ta?
Ringde dit förra veckan och en (senil) tant svarade som inte hade en susning om vad hon pratade om, yrade på om samma sak i 5minuter. Vad e de för inkompetenta människor som sitter där? Jag tror dom bara rullar omkring på sina kontorsstolar, fikar och byter broderingsmönster.


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Där kom äntligen rätt ord om de som jobbar på försäkringskassa.

Sköt om er.

2011-02-03 @ 21:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0