Nattugglan

Hoho, nattugglan här. Har vänt på dygnet såklart!
Jag har ju som inte så mycket att uppdatera med, gör ju inte så mycket vettigt på dagarna känns det som.
Imorgon ska jag nog hälsa på pappa på jobbet och efter det åker jag nog ut till ullbollen och äter middag med farmor!
Hoppas på att snön kan ha en liten paus i kräksnöandet iaf!
På kvällen ska jag nog göra klart de sista till mammas present:)

Firren som blev till middag idag, löjligt gott!
 

Till efterrätt, kladdkaka. Så jag fick inviga den nya bakformen



Nu har jag bäddat ner mig i sängen.
Svept en balja hallonbladste.
Tryckt i skenan i truten på T så jag slipper höra hans gnissel.
Slagit på 5an med Cold case.
Och nu ska jag smörja in barbapappamammamagen med bodybutter!

Goodnight!


Kommentarer
Postat av: deee!!

hahaha! va rolig du e ;) "tryck in skenat i truten" :P

2011-02-17 @ 05:36:07
URL: http://sandradeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0