I have it!

Så, nu kan jag pusta ut för jackan fanns, där hängde 1 kvar i stl 36..måste ju vara ödet!
Så  nu hänger den fint i hallen och vinkar hånande till mig, men det gör inget;D
Efter det så åkte vi och handla.. vi gjorde nämligen paj till middag idag. Broccolipaj med fetaost och kassler.. men eftersom jag inte e så stormförtjust i kassler så bytte vi ut det mot skinka ist. Tror det blir super gott.
Ikväll blir det rekord i sen middag. Varför? Jo för att det tog kocken T ungefär 2h att få till en pajdeg.


Idag har jag även fått upp fjärilarna på väggen i lillans rum, samt väggtexten. Efter mycket pillande.
Nu slipper väggen bara vara vit o tråkig:)


Nu ska jag se hur T sköter sig i disken.
Todeloo!






Kommentarer
Postat av: Dee!

ÅH! va fint det blev :) nu är det inte långt kvar;) PUSS!

2011-02-27 @ 23:43:22
URL: http://sandradeee.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Snyggt blev det.

Sköt om er

2011-02-28 @ 06:50:25
Postat av: Frida W

Gud vilket mysigt rum, blev JÄTTE fint :)

2011-02-28 @ 21:53:18
URL: http://findingbabyland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0