Hos bm V.39

Idag var vi hos bm ja, och äntligen har mitt järnvärde gått upp..130 nu som var perfekt!!
Skönt att slippa trycka i sig fler niferex för de smakar skiit!!
Blodtrycket minns jag inte, bara att det var bra de med.
Hjärtslag: 145
SFmått 36
Ruckbar
Bm kände på magen och tyckte den var liten, att bebis kunde ligga längre in mot ryggen men att det ändå kändes som en liten bebis. Kan ju alltid hoppas att hon har rätt!=)


Efteråt åkte vi till birsta, käkade och handlade lite smågrejer som badbalja, badolja osv..
Även en klänning som jag pillat på länge nog nu, så det var dags att köpa den!


Nu ska jag skära upp färsk annanas till halv 8 hos mig som börjar snart.
Kanske e det godaste som finns!!


Kommentarer
Postat av: Jessica

hihi näe en 5 kilos klump är väl inget att önska kanske, men ut kommer den,(hon ser jag nu att det är) nog ändå :)

2011-02-25 @ 07:15:54
URL: http://blogg.hermertz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0