Have 2 have it!

Helt plötsligt, ja precis nu faktiskt så kom jag på att jag måste ha vårjackan som jag hittade för ett par veckor sedan!
Var och pillade på den senast i tisdags men bet då ihop och lät den hänga kvar.
Kollade just deras hemsida och såg att den fanns där med, som en backup tänkte jag..
Men sjäälvklart så är den sluta i alla storlekar, daaamn!
Nu är det T som kör mig till stan/birsta så fort han vaknar så jag kan köpa min älskade jacka.
Självklart så tänker jag ju inte köpa den i den barbapappastorlek jag skulle behöva nu.. nene, här ska köpas en i 36 som förra året, och den ska faan passa om 2 månader!
För jag bara ska ha den, vare sig jag får på mig den nu eller ej. Ha!
Har ju inget annat val än att lyckas, om jag inte vill slänga 700:- i sjön förstås.
Japp, så får det bli. Jackan följer med mig hem imorgon. Den får hänga framme här hemma som ännu mer motivation:)

Hit med våren nu!

 



 


Kommentarer
Postat av: DEE!

haha, ja jag tycker den där bilden är sååå fin :P hopaps du får hem jackan nu! för det är du ärd ;) vi sysn imorrn va?? kommer och våldgästar om jag får! :) PUSSS!

2011-02-27 @ 13:27:56
URL: http://sandradeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0