En såndär föräldraträff..

Ja nu har vi precis vart på den där föräldraträffen på vårdcentralen..
Vi var ungefär 8 par, som satt runt ett ett stort ovalt bord..
Bm gick igenom lite olika saker, bla olika typer av smärtlindring och det var ju intressant.
Men sen skulle vi ju också gå igenom massa olika andningsövningar osv...och jag har så svårt med det.
Där sitter alla runt bordet och blundar och andas iin...och uut...och iin..och uuut...
Och jag kan ju inte låta bli att öppna ena ögat för att tjuvkika på alla andra..för annars tror jag ju att det bara är jag som sitter där och blundar...men näe..alla blundade, helt inne i andningen. Varför kan inte jag?
Självklart tror jag på dessa andningsövningar...att det kommer underlätta osv.. men att sitta där med en grupp främlingar och andas som en munk i sitt tempel...näe jag fick bara inte till det riktigt.



Kommentarer
Postat av: DEE

men gu va jobbigt! hatar sånt där i grupp!!! du får träna hemma gumman!! PUSSSPUSSS!!!!

2011-02-01 @ 21:19:38
URL: http://sandradeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0