Blinka lilla stjärna där...

Den här dagen har gått långsamt, jag har vart ledig och T har jobbat.
Det är tråkigt när han inte är hemma!

Men. Imorgon blir det iaf inte tråkigt, jag och Dee ska ut och käka och sen på bio. Mysigt värre! :)
På dagen kanske jag och T åker ut till Ikea om vi hinner!

Nu är det iaf bara en halvtimme kvar tills Tobbe kommer hem, och han kommer inte tomhänt, vi ska göra toast. Yuuuuuummmiiee!!

Prommisen till ica gick ju bra iaf, det tog "bara" 45h fram och tllbaka:P
Såå jäkla halt, det blev totalt 4st väldigt-nära-vurp konster i luften.
Meen det var de ju värt så jag fick hem mitt paket, hade inte tålamodet att vänta.

Paketet innehöll..
Taddaa! En sängmobil.. med söta små nallar som plingar en melodi och snurrar.
Lillan kommer äälska den:)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0