Bitter

Meeen ååå!
Nu är jag ännu mer less på dehär, vill ha bebis på utsidan och inte på insidan. Inge roligt längre!!
Det är inge roligt att vara tjockast i rummet och gå som en anka när det gör ont i ljumskarna!!
Jag blir så grinig också, man får ju som inge lust att hitta på saker heller, de man nu kan göra..
Mina stl36-kläder ligger och skrattar åt mig när jag öppnar garderoben. Jag vill bara slänga mig på golvet och böla, för det gör ju säkert saken bättre..
Stackars Tobbe som får stå ut med mig, hoppas bebis får hans golden retriever-humör o inte mitt!
Riktigt gnäll-tycka-synd-om-sig-själv-inlägg, som jag för övrigt hatar att läsa om i andras bloggar..men de skiter jag i.

Men ja e int´ bitter.. jo, de e jag faan!


Tobbe                                                       Jag






Kommentarer
Postat av: Jeanette

Men gumman tänk positivt det går över o när bäbisen väl är ute då har du glömt allt det jobbiga. Men jag lider med dej för jag vet hur du har det.



Kram Jeanette

2011-02-21 @ 06:51:24
Postat av: therese

hahahaha ja jag minns hur det var sista tiden! Hoppas du slipper gå över tiden, för dom dagarna är inte nådiga kan jag lova;)

2011-02-21 @ 10:20:00
URL: http://thereseohlander.bloggplatsen.se
Postat av: Maria

Lilla smulan då!! Ska jag komma och ta hand om dig??

2011-02-21 @ 15:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0