Bättre sent än aldrig..right?


Grattis till mig själv som äntligen lagt över bilderna på lägenheten.
So here it goes.
Enjoy!


Vardagsrum






Hall



Kök







Balkongen från köket



Badrum





Sovrum









Den andra Balkongen



Lillans rum


De var det de!
Idag var ju mamma och Håkan här och hälsade på för lite prat och fika, de fick inviga mina chokladdoppade vaniljdrömmar, tror de gillade dom:) Mamma hade även med sig en massa bebiskläder!
Bla flera klänningar som både jag och hon haft..så sööta!:)
Fick även ett nytt superbra knivset, precis vad vi behövde!

Nu ska jag äta middag, det blir en kyckling&pasta sallad från CH som bästa T kom hem med.. Mmmmmm!!
Imorgon kl 13 ska jag till Lina och fixa naglarna och efter det blir det nog stan med Dee!

Förresten, idag går vi in i V.36!
So far so good:)







Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vilken fin lägenhet

2011-02-02 @ 22:04:52
Postat av: Dee

Så fint det är hos er:-) nu är det snart dax för kläckning;-) fin magen:-) ses i morgon gumman

2011-02-02 @ 22:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0