Usch

Imorgon, prick klockan 9.45 kommer jag få ont i hjärtat. Vår lilla plutt ska ju få sinà 5 månaders sprutor imorgon, ett i varje lår - hugg hugg! Usch det ser så otäckt ut, två stora nålar i dom där små korvlåren! Kan bara hoppas att det går lika bra som förra gången! Idag var iaf jag och Joline på stan med blomman, sedan avslutade vi med en sallad på CH i 2h! Kl 19 började Tobbes match i hamnen så vi gick och tittade på den, vilken flickvän man är alltså;) Är dock så pass ointresserad man kan bli av fotboll! Nä nu ska jag sova, kanske får främmande av Dee imorgon också:) Godnatt! Photobucket Pictures, Images and Photos Photobucket Pictures, Images and Photos Photobucket Pictures, Images and Photos Photobucket Pictures, Images and Photos Photobucket Pictures, Images and Photos I det här ögonblicket tänkte jag bara; Vad gör jag här Vad gör jag här Vad gör jag här?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0