Snaart helg!

Hoho!
Vet inte vad jag gör vaken nu egentligen men Joline sa att hon skulle ge mig extra sovmorgon så då kan jag lika gärna vara uppe en halvtimme till.
Imorgon efter Tobbes jobb så ska vi nog åka och spela minigolf, om vädret tillåter dvs.
På lördagen åker vi nog ut till selångermarknad, kommer ju bli jätteroligt att gå med barnvagnen där bland allt folk..noot. Men T får väl köra han, han köra bara på han vare sig de flyttar sig eller inte.
På söndag ville Joline åka och bada på badhus, vet dock inte om dom har öppnat inomhusbassängerna ännu.. dom ska ju ha varmare i vattnet då på söndagar, iaf i matfors tro ja?
Men har dom inte det så hittar vi på något annat!:)
Vi tänkte även åka ut till papis stuga men får se vad vi hinner med och vad dom tänkt hitta på!


Jag och blomman har även sagt att vi ska ta en kväll på Invito el Oscar som har mysig uteservering.
Njuta av några glas vin innan uteserveringarna och sommarvärmen försvinner för gott!
Vi får se när alla kan:)

By the way..
Tobbe tog bara ut 3 veckors semester den här sommaren, så nu har han en 1v sparad.
Så vi tänkte åka utomlands 1 vecka i Oktober.
Men vart ska man åka då?


Tröttsnutt♥

Kommentarer
Postat av: Humlii

Ägg jag vill!!!

2011-08-19 @ 23:30:12
Postat av: Humli

Det ska ju förståss stå åhh, stupid iphone!

2011-08-19 @ 23:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0