Hjärndöd

Ja, de måste man ju vara som åker ut till selånger marknad. MED vagn dessutom! Alla stannar mitt i strömmen hela tiden och kliar sig i huvudet. Aaah jag har inte tålamod för sånt, nära på att få nått utbrott när folk står som fån mitt i gången och vägrar flytta på sig. Men ändå åker man dit varje år, lite mysigt att strosa omkring tänker man. Ja kanske om de hade varit fint väder..men det regnade tom. Hur som haver så åkte vi iaf till birsta efteråt, kikade runt lite och mötte sedan upp mamma och Håkan för en fika:) Blöta som vi var efter marknaden, håret var sådär risigt och fint efter regnet. Men Joline var glad hon, hon hade ju legat i vagnen under regnskyddet och sovit hela tiden.Sötast<3 Hon fick, som vi lovat, en god middag med efterrätt - dagen till ära:) Middagen bestod av lite ersättning till förrätt, kyckling&grönsaker till varmrätt och efterrätten var en puré på persika, mango och ananas! Visst lät det gott? Joline var toknöjd! Hittills har hon provat potatis, majs, morot, spagetti m. Köttfärssås, biffstroganoff, blåbär, mango och banan. Inte en enda har hon tackat nej till, ingen kräsen dam inte:) Återstår att se om hon gillar min homemade food sen.. Tänkte avsluta med en bild på damen men det funkar tydligen inte så får göra det imorgon istället:) Btw, vart hittar jag små söta badbraller till mini? Vi ska ju premiärdoppa <3 på badhus nästa söndag. Hittade inga alls i birsta, förutom babyproffsen då men dom tyckte hon inte om..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0