Stormvind & bilder

Hallå där!
Idag har lilla familjen varit i birsta, köpte lite saker till Joline och letade efter mina ljus på ikea.

Nu ligger jag i sängen och kollar på tv med Tobbe och Joline sovandes brevid..
Eller ja, Joline sov tills att Tobbe nyss blåste stormvinden i örat på henne i sömnen.
Det tyckte hon inte om!


Till helgen ska vi till stugan och fira påsk, hoppas på att det blir massa sol och vindstilla!
Ska bli himla trevligt, vi blir nog ca 8-10st!

Vi har även börjat planera lite smått för våran minitripp till Gävle.
Om den blir av så åker vi nog första helgen i maj.
När vi ändå är i farten så hälsar vi nog på Jolines farmor och fastrar också.
Så ni är väl hemma då?:)


Nu ska jag snusa lite på hjärtat så jag också somnar, rena sömnmedlet!
Godnatt!



Upp med händerna






God jul i förskott:D


Första badet:)



Charmtroll<3


Sötare än socker




Sömntutor kl 12.30




Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vilken sötnos ni fått

2011-04-20 @ 09:50:53
Postat av: Jeanette

Vet vi att ni ska komma så är det klart att vi är hemma.

2011-04-20 @ 09:52:37
Postat av: Fia

Haha, varför ser det ut som att dom ligger i spjälsängen bägge två? (om man kikar till vänster om tobbe så är det massa pinnar) haha, jag dog typ av skratt när jag såg det först.. :P

2011-05-09 @ 13:46:41
URL: http://noangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0