Snabb update från Världens lyckligaste lilla familj!

Trist med så lite update här, jag vet!
Men jag kan inte rå för det, jag har en supermysig liten bebis som jag inte kan slita mig ifrån!
Skulle kunna gå men henne under näsan hela dagarna för hon luktar så himla gott!

I helgen har jag, Joline och T gjort pappa sällskap ute i stugan.
Vi har kollat på film, spelat kort, haft musiktävling och idag så var vi ute på isen och pimplade.
Jag fick 4 firrar :D

Imorgon så kommer lillebror hit, han vill klippas.
Tobbe blir nog också lite trimmad när vi ändå håller på.
Efteråt kan det nog bli en prommis ner till stan!

Nu ligger T och Joline och myser framför tvn så jag ska göra dom sällskap!
Godnatt!:)


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Gud så söta de är

2011-04-04 @ 09:28:39
Postat av: Sandradee!

Sötaste ungen i stan :)

2011-04-05 @ 18:09:21
URL: http://sandradeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0