Slapparsöndag!

Ja på söndagar kan man ligga i soffan huuur länge som helst utan att skämmas!
Söndagar är till för att slappa och kolla på de dåliga 21-filmerna på tvn!

Just nu kollar jag på parlamentet..men jag håller på att frysa ihjäl!
När hade min snart fd hyresvärd tänkt slå på värmen i det här huset?
Sitter i soffan nu med täcket omvirat och en kopp chaite och ändå fryser jag.
Orkar inte ens ringa, ska nog kunna härda ut i 2 veckor till!;P


Igårnatt jobbade jag på Allstar, där träffade jag lillebror som såg ut som spungebob i huvet..

- Daniel, har du klippt dig?
- Jaa, snyggt va?!
- Mm..men alltså vem klippte?
- Jaag själv..men visst är de snyggt för å ha gjort de själv?!
- A.. Kom till veckan så ska jag klippa dig!
- Okej..

Lillebror, du e bra på mycket. Men låt bli saxen;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0