Lite shopping

Nu när allt är klart med lägenheterna så kan jag äntligen pusta ut. Pjooh.
Kontraktet till nya lägenheten skrev vi ju tidigare i veckan och idag blev det klart att en annan tar över min lilla 1a från och med 1 November. skönt!
Tänk att om bara 23 dagar så går första flyttlasset.

Idag åkte jag och Tobbe ut till Birsta för shopping, man blir ju inspirerad och shoppingsugen när det srax är dax för flytt, till en 3a dessutom;P
Så, vi släppte på shoppingspärrarna lite. Poff så försvann över 4000kr(?)
Lite ljus, lite kuddar, lite plädar, lite lampa..lite tvbänk;D

Nu ska jag strax hoppa in i duschen och göra mig klar för nattjobb till 03:45!
Tjingelingepling!♥


Kommentarer
Postat av: therese

åååh.. jag blir nästan lite avis på er som ska få flytta till "våran" lägenhet" Haha!!

2010-10-08 @ 23:37:28
URL: http://thereseohlander.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0