1h extra

Ja inatt ställde man tillbaka klockan, alltså 1 timmes extra sömn:)

Det har jobbats inatt, bland spöken, häxor och allt möjligt!
Men ikväll jobbade jag på dallan, där e de svårt att avgöra vilka som e utklädda o inte..

Imorgon är det söndag, jag och T ska åka ut till pappa och hämta lite grejer till flytten.
Få se om vi hinner med en sväng till birsta eller inte.
Senare har jag min kära tvättid att passa, så all smutstvätt är borta till måndag då allt ska ut.
Längtar redan nu till min tvättid!..mhm.

På jobbet ikväll blev jag galen på en gäst, en gubbe. En gammal bitter gubbe som var så otrevlig för ingenting.
För honom var det slutspelat, jag växlade ut hans marker, sa att de var slutspelat för hans del och att det var dax att gå..så vinkade jag honom bye bye..
Han smällde ner flaskan mitt på bordet, jag smällde tillbaka den.. Också gick han. Gubbe.
Hoppas han ramlade på vägen hem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0