Pannkisar

Idag tog jag en så skön och låååång sovmorgon!
Är nämligen ledig från dagjobbet så det blir nattjobb 3 dagar istället, därav sovmorgonen för att orka!
Igårkväll fick jag tråkigt är T var på träning och kom på att äggen går ut om 3-4 dagar..så jag ställde mig och stekte minipannkakor i min ministekpanna ;D
Dom blev hur goda som helst och väldigt uppskattade av T!:)

Nu kommer han strax hem från jobbet också, då ska vi måla ett bord som kanske får stå på ballisen sålänge.
Byrån jag målade är redan klar, blev så fin så:)
Efter vi målat kanske vi tar en stammissväng till birsta, jag vill ju ha min fina julstjärna!
Men..när får jag hänga upp den?





Kommentarer
Postat av: Maria

Jaa jag vill också sätta upp jul stjärnan, men känns kanske lite tidigt:) men 1 dec iallafall :)

2010-11-18 @ 15:51:36
Postat av: dee!

lär mig att göra pannkaka!!!!!!! :P mina går bara sönder!!!!!!!! nästa helg får du sätta upp den! första advent då :) Pusss

2010-11-18 @ 17:15:33
URL: http://sandradeee.blogg.se/
Postat av: Dee

Låter ju kalas bra :P ser fram i mot de ;D

2010-11-18 @ 18:38:51
URL: http://sandradeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0