Överdrivet mycket snö nu tycker jag..

Gooodmorgon!
Ännu en dag som startas av chaite och vakna med the voice på tvn, love it!
Ett perfekt sätt att starta dagen på!
Efter detta blir det ännu ett svettigt pass på Ego, pepp pepp.

Igår var jag på stan med lilla Dee. vi var och myste på coffeehouse och sedan kika vi runt lite överallt.
Som vanligt så kom jag hem med en å annan påse..fy. Jag ska ju inte ;P
..Men tröjan var jag faktiskt tvungen att ha...nagellacket behövde jag...och kavajen var kärlek vid första ögonkastet. Så..(!)

Ska ladda ipoden nu så den e redo för att följa med mig till gymet sen..meeeen vad är det med snön? Det räcker väl med snö nu!
Å just ja..ikväll är det jobb. Torsdag, fredag och lördag..hoppas det blir mycket folk nu när det är löning så tiden går fort:)


Chaite med skummad mjölk och lite kanel:)
Fick en mjölkskummare av T igår så jag var ju tvungen att prova den, tom lättmjölken blev jätte fluffig:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0