Ääntligen

Ja äntligen så har jag mitt internet!
Det blev mobilt bredband med 3..så nu kan ja surfa vaars ja vill..woohoo;D
Köpte min lila pärla igår också..ska knäppa kort så ni får se henne också, jag har damsugit med henne hela morgonen;D
Iiii va alla e nyfiken på min lägenhet också..bara lilla dee som har sett den än så länge..ska inte avslöja nått;P ..men ja ska lägga upp en bild på min utsikt från fönstret så vet ni vars de e iaf;P
Aaah nu måste jag springa ner till min första tvättid som började för en halvtimme sen...ja e inte van med tvättider å sånt.. och vart e mamma? E de inte hon som ska tvätta?!








Min sprillans nya LILA pärla♥ :D






Hmm, lite mörkt.. tror det får bli på dagtid istället. Det e Preem som skymtar iaf :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0