MEN SLUTA SNÖA!!!

Alltså snön bara ööser ner där ute, ska det aldrig sluta?!!
Är less på snön nu, försvinn!!

Hur som helst..
Min lilla deal jag hade med T gick ju inte sådär jättebra.
Jag berättade ju sist att jag inte fick lov att shoppa alls i hela februari månad.
Det började med att jag skulle försöka få T att sluta snusa, det är ju ändå så onödigt när han bara snusar när han jobbar eller har match. Då kan man lika gärna sluta helt tycker jag.
Därav kom T på att han skulle sluta om jag inte shoppade ett endaste litet plagg i feb.
Men.. vi var ju på stan igår..och ni kanske kan gissa hur det slutade..
Jag hittade den finaste vårjackan som jag inte kunde slita mig ifrån, självklart bara EN strl 36 kvar också..då måste jag ju köpa den..right?
MEN..jag kan ju inte låta T stoppa in nå mer äckelsnus heller. Så jag kom med förslaget att om jag fick köpa min nyfunna kärlek på galge så får han köpa en dosa nikotinfritt.. eller aa först sa ja att han fick snusa EN nikotinfri snus, men det gick han visst inte med på..så jag fick ge med mig och gå med på en hel dosa.
Jag som trodde han skulle vara mitt stöd och få mig att stå ifrån shoppingens frestelse men inte då..snarare tvärtom..han försökte ju nästan få mig att shoppa ännu mer bara för att han till slut skulle komma upp till den gräns då han skulle få köpa riktig äckelsnus..men icke!!

So far..har jag hunnit äta min gröt medans jag kollade på vakna med the voice, städat och bytt om till träningskläder. Nu ska jag till ego och svettas lite..ut i snöstormen dvs..

So long♥



Åå ge mig sommar!! Sola, bada och bli brun som en pepparkaka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0