Halooooo :D

Ja jag måste börja med att hälsa Haaaaloooo till blomman haha!

Idag vaknade jag 08.50..även fast jag jobbade igår och inte somnade förän 04 inatt. Konstigt.
Det verkar som att min kropp har ställt in sig helt på att inte sova mer än 6-7 timmar.
Men de e skönt faktiskt, dagarna blir så mycket längre!
T däremot ligger fortfarande och sover den sömntutan..iofs så somnade han mycket senare än mig för han skulle iväg och skjutsa sin pappa före 06 imorse. Jag tror jag ska låta han sova en kvart till..till klockan 13 sen ska jag hoppa på honom i sängen å härja tills han inte orkar med mig mer och kliver upp:D

Får se om det blir Ego idag eller om jag ska släpa med T ut på en lång vinterpromenad♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0