V.31

Redan har ännu en vecka gått..
redan är julafton över..
och redan imorgon är det nyårsafton!
Jag och T som nyss var ute i stugan och sola&badade?

Idag jobbade jag fast jag skulle vara ledig så Carro fick åka till fjälls..aaavis:P
Men jag skulle ju ändå inte göra något särskilt idag..förutom att sova då;P
Så jag kunde gott jobba, 12.00-19.20 blev det så lite sovmogon fick ja ju:)

Imorgon funderar jag på att åka in till birsta, tror dom har öppet till klockan 14.
Men det återstår att se om jag orkar kliva upp i tid och ta bussen eftersom T jobbar 8-16.

Idag efter mitt jobb åkte vi och handlade all mat till middagen imorgon.
Det blir 3-rätters...men vad det blir får ni se då;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0