Trött tjej..

Har tränat i veckan..men varit trött.
Är det pga mörkret?

På lördag hade jag velat vara ledig, men så verkar det inte bli.
Känns som att det e lika bra att ta på sig jobb och jobba Fredagnatt också. Typiskt.

Idag har jag tränat, blev 1h på löpbandet och sen ben, avslutade med lite mage.
..och äntligen vart på zoo och köpt gormémat till vovven..efterson vanlig hundmat inte duger.

Nu ska jag hoppa i säng och somna till en film.
Klockan ringer kl 06.20 imorgon, då bär det av mot Ego.

Kanske springer en vända på stan efter träning och letar efter en tröja..som jag..behöver.

Efter det ska jag åka hem och stööka på med masssa saker som ska städas, röjas och slängas.
Gooooooooooooodnight lovers ´n suckers ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0