Svisch

Snabb uppdatering..
Var på sjukhuset idag..hade lite problem att hitta till rätt avdelning men till slut så lyckades jag!
Sen åkte jag in till stan igen, Promenera med Tobbe i en timme..
Har även kollat på det pinsammaste programet...Mammas pojkar, eller vad det nu hette! Patetiskt? Nä det vore en underdrift!

Kom hem för ett tag sen, klockan e inte ens 23 och jag känner mig redan trött!
Så skönt att bara lägga sig och slockna direkt!
Imorgon är det jobb som vanligt, får se om jag smiter in på ego under dagen!

Goodnight sweets ♥






Message to Blomman: Du har antingen fått sirap mellan fingrarna eller bara blivit sämst på att svara på mess;)
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0