phu..

Idag var Sandra uppe med tuppen...
Hon hoppade på cykeln framför tvn och kollade på vakna med the voice..
Trampade på som en galning i en timme..daamn va det var jobbigt´det var alltså!
Men måste ju värma upp inför träningen..ska ju nämligen förnya mitt kära Egokort ikväll<3
Idag har jag lallat omkring hemma och grejat med allt möjligt.. Städat lite, provat alla grejer jag köpte i Västerås i helgen..Duschat och tom slappat.

Ååååå jag är ju såå stolt över mig själv idag, för några dagar sedan fick jag världens monstervirus på min kära lilla dator. Inte ens mitt lilla datafreak till lillebror kunde fixa det,kan ni tänka er! När jag googlade på viruset så stod det bara en massa om folk som desperat försökte få bort det men att det var hopplöst.
Jag blev ju såklart hur less som helst och gav nästan upp allt hopp. Jag hatar när saker och ting ska krångla, speciellt datorer och mobiler..typiskt min otur! Jag har egentligen inte tålamod med sånt här, vill bara lämna in den till någon som fixar den lite kvickt till ett fint pris.. Ett tag ville jag bara bryta av datorn på mitten och skicka ut fanskapet genom fönstret! Har ju bara haft den i någon månad också ska den redan börja jävlas?!
Meeeeeen vilken tur då att Sandra föddes till snille. Jag sansade mig själv och satt mig ner..klurade..klickade..installerade..avinstallerade..raderade..och Poff så var det borta!!
Va kan man säga..plötsligt händer det;)
Tror jag ska köpa en trosslott ikväll..eller nä det ska jag inte alls det, Jag HATAR triss!!

Nu ska jag packa träningsväskan och göra mig klar så jag hinner med lite ärenden på stan innan jag beger mig till ego! Puss på er då sunshines! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0