Peppad

Klockan 15 var vi framme i västerås.
Vi checkade in på hotellet och sen gick vi ut för att käka, eller ja.. alla utom mamma då. Hon fick sitta och titta på hon stackarn:D
Efter det skulle mamma iväg för att bli brunsprayad, första lagret.
Sen mötte vi upp henne där alla som ska vara med och tävla köar för invägning och kolla på konkurrenterna..för att inte tala om alla hunkar som fanns där..Var bara att försöka hålla munnen stängd. Jag var omringad av bruna vältränade kroppar, magrutor öööverallt...och där gick dom omkring i sina småbraller som de sen ska tävla i!;D

Imorgon väntar det en massa hotellfrukost på Sandra när hon vaknar. Det gillar vi;)
Klockan 9 börjar tävlingen så det är tur att vi bor mitt i stan..tar 3 sekunder att gå dit!
Jag har till och med hunnit med lite oskylig shopping idag..börjar lite lätt ;P
Såå praktiskt att vårat hotell sitter ihop med gallerian..haha det måste vara ett tecken;)

Längst upp på högsta våningen finns baren, väggarna består enbart av glas.
Måste ju upp dit sen och se om det uppfyller mina förväntningar!


Mammas bruna mage efter 2a omgången med spray inför tävlingen..tror ni ja känner mig nå blek eller?!

 

E vi släkt?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0